PKP intercity szukaja agencji do obsługi kreatywnej
Spółka PKP Intercity prowadzi rozpoznanie rynku, w wyniku którego wyłoniona zostanie agencja do obsługi kreatywnej. Obecnie nie współpracuje z żadną agencją w tym zakresie.
Rozpoznanie rynku prowadzone jest w trybie zapytania o informację (RFI). Biuro prasowe PKP Intercity w oświadczeniu przesłanym do redakcji naszego portalu podaje, że prowadzi rozmowy z „z kilkoma agencjami z ustaloną renomą na rynku”. Wybrana firma zajmie się obsługą marki PKP Intercity w zakresie usług kreatywnych i produkcyjnych.
- Proces wyboru agencji będzie odbywał się zgodnie z procedurą zakupową PKP Intercity - informuje biuro prasowe spółki.
Do września ubiegłego roku PKP Intercity była obsługiwana przez PZL. Od tamtego momentu spółka nie współpracowała z żadną agencją reklamową.
Dołącz do dyskusji: PKP intercity szukaja agencji do obsługi kreatywnej