SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play wprowadza rewolucję multimedialną

Nowy operator komórkowy liczy na młodych oraz inteligentnych klientów obytych ze światem internetu - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Hensler, dyrektor marketingu PLAY.

Project 4 (P4), operator nowej sieci komórkowej Play która zadebiutowała w połowie marca, stawia na młode osoby w wielu 24 lata - 38 lat. - Bardzo chcę dotrzeć do ludzi, którzy zmienili styl życia ze względu na Internet - przyznaje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Hensler, szef marketingu P4. - To są ludzie, którzy chcą interaktywności - dodaje.

Z tego powodu Play w swoich telefonach komórkowych proponuje rozbudowane i łatwe w obsłudze multimedia. Przede wszystkim są to MMS-y w tej samej cenie co SMS-y oraz możliwość nagrywania wideo do 40 minut. Sieć proponuje również darmowy dostęp do poczty elektronicznej, informacji o pogodzie, newsów, wyników sportowych, polecanych nowości, blogów i serwisu Sympatia.pl. - Dla mnie rewolucja polega na tym, że po raz pierwszy człowiek nie musi się martwić o koszty, o urządzenie i o podłączenie do całego świata zewnętrznego. Te trzy rzeczy już są - mówi Jacek Hensler.

Play zamierza wprowadzić w swoich telefonach komórkowych siedem serwisów multimedialnych (m.in. kulinarny). Każdy z nich będzie miał charakter crossmedialny. - Widzisz Małysza na zdjęciu, oglądasz z nim plik wideo lub czytasz o nim w newsie - wyjaśnia działanie serwisów Jacek Hensler.

Play to marka czwartej sieci telefonii cyfrowej w Polsce, której operatorem jest P4. Oferuje połączenia głosowe, SMS-y, MMS-y, muzykę, wiadomości oraz połączenie internetowe. W 2007 r. chce pozyskać ok. 0,5 mln abonentów. Do 2009 większość klientów Playa mają stanowić użytkownicy abonamentowi (postpaid), później przeważać mają klienci usługi prepaid ("na kartę"). Oferty cenowe usług postpaid i prepaid Play są bardzo podobne do siebie. Wszystkie ceny (z wyjątkiem telefonów) i usługi są takie same, nie ma podziału cen ze względu na godziny szczytu czy połączenia wewnątrz- i pozasieciowe.

Więcej o zapowiadanej rewolucji multimedialnej w rozmowie z Jackiem Henslerem, dyrektorem marketingu P4 (PLAY).

Podobne informacje:

Dołącz do dyskusji: Play wprowadza rewolucję multimedialną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl