Plushak hojnie obdarzony nad pisuarem promuje Sony Xperia 10 w Plush Abo (wideo)
W ofercie Plush Abo (świadczonej przez Polkomtel) pojawił się smartfon Sony Xperia 10. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
Kampania wspiera ofertę, w remach której smartfon Sony Xperia 10 można kupić, podpisując umowę z Plush Abo dotyczącą wariantu za 25 zł na 24 miesiące. Cena smartfona jest rozkładana na 24 raty po 62 zł, opłata początkowa to złotówka.
Spot z kampanii pokazuje, jak Plushak, brand hero marki Plush, w toalecie chwali się stojącemu obok chłopakowi rozmiarem swojego pakietu internetowego. Reklama podkreśla, że w Plus Abo za 25 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące użytkownik dostaje 15 GB miesięcznie, a od czwartego miesiąca - dodatkowo 10 GB do wykorzystania na YouTube. W tym pakiecie nie jest uwzględnianie korzystanie z Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa.
W poprzednim spocie Plus Abo Plushak odbierał kilka płaszczy z szatni, a w reklamie Plus na Kartę był jednym z podejrzanych, których ofiara rozpoznawała na komendzie policji.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz kina.
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot zrealizował dom produkcyjny TFP, zdjęciami zajął się Jacek Podgórski, a reżyserią - Wojtek Wawszczyk. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Plushak hojnie obdarzony nad pisuarem promuje Sony Xperia 10 w Plush Abo (wideo)