SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo

Poczta Polska uruchamia usługę bezpłatnego, elektronicznego awizo, dzięki któremu informację o przesyłce do odebrania otrzymamy w formie e-maila lub SMS-a.

Usługa eInfo: awizo będzie wymagała od klientów Poczty Polskiej złożenia specjalnej dyspozycji w placówce pocztowej, w której określą oni sposób powiadamiania (e-mail lub SMS) oraz podadzą adres lub numer telefonu, na który mają być przesyłane informacje. W momencie, gdy listonosz nie zastanie odbiorcy w domu, zostanie wysłany do niego numer przesyłki oraz adres placówki, w której można ją odebrać.

Od przyszłego roku Poczta Polska uruchomi również system kont internetowych. Każdy klient będzie mógł posiadać dostęp do panelu www z funkcją składania dyspozycji dotyczącej otrzymywania elektronicznego awizo oraz śledzenia przesyłek i obserwowania historii nadań.

- Dostawcy usług masowych muszą dopasować do tego swoje strategie. Klienci chcą być coraz bardziej samodzielni, niezależni, z nieograniczonym dostępem do usług. „Polak 3.0”, oczekuje możliwości załatwiania wszystkich swoich spraw przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii cyfrowych. Dlatego oferta Poczty Polskiej w coraz większym stopniu bazuje na nowoczesnych sposobach komunikacji - podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Jednocześnie udostępniona zostaje też usługa informowania za pomocą SMS-ów lub e-maili nadawców o statusie wysyłanych przesyłek. W ten sposób będą oni otrzymywali powiadomienia o dotarciu paczek oraz listów do adresatów.

Nowe usługi wprowadzone przez Pocztę Polską są darmowe. Jednocześnie w dalszym ciągu funkcjonowało będzie awizo w tradycyjnej, papierowej formie.

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stach Głąbiński
Niepotrzebne zawracanie głowy. Główny problem to konieczność odstania nieraz ponad 1 godzinę w kolejce po odbiór awizowanej przesyłki. Na dodatek listonosz nawet nie próbuje doręczyć przesyłki, poprzestając na wrzuceniu do skrzynki zawiadomienia. W moim przypadku jest to szczególnie widoczne, gdyż jako emeryt i zapalony internauta stale jestem w domu, a każdego miesiąca odbieram wraz z domownikami ok. 10 awizo miesięcznie.
0 0
odpowiedź