Poczta Polska wydaje bezpłatny tygodnik „Poczta TV”
W minionym tygodniu do skrzynek pocztowych trafił pierwszy numer tygodnika z programem telewizyjnym „Poczta TV”, którego wydawcą jest Poczta Polska. - Planujemy na razie wydanie trzech numerów pisma, potem ocenimy zainteresowanie klientów - informuje firma.
„Poczta TV” w minioną środę trafiła do 200 tys. skrzynek pocztowych na terenie całego kraju. Na 24 stronach formatu A4 znajduje się program (od 8 do 14 sierpnia) 24 polskojęzycznych kanałów dostępnych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Poza największymi kanałami znalazły się tam również m.in.: Stopklatka, Polsat Sport, TV6, TTV, ATM Rozrywka, Polo TV, TV Fokus, TV Trwam i kanały tematyczne Telewizji Polskiej. Poza programem i krótkimi informacjami o gwiazdach grających w filmach i serialach opublikowano kilka reklam Poczty Polskiej.
- W pierwszym numerze piszemy m.in. o Ekspresie Pieniężnym - najszybszym i wygodnym sposobie przekazywania pieniędzy do odbioru nawet po 10 minutach w dowolnej placówce pocztowej lub pod dowolnym adresem w Polsce. Na łamach „Poczta TV” klienci dowiedzą się również o nowoczesnych e-usługach Poczty Polskiej w segmencie listowym i paczkowym - wylicza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Warchoł z biura prasowego Poczty Polskiej.
- To nowoczesna forma druku bezadresowego i nowy kanał dostępu do naszych klientów w obszarze marketingu bezpośredniego: oprócz treści i informacji przydatnych dla czytelnika, chcemy prezentować w ten sposób produkty Grupy Kapitałowej Poczta Polska S.A. oraz naszych partnerów - wyjaśnia Warchoł.
Przedstawiciel Poczty Polskiej zaznacza, że „Poczta TV” to póki co pilotaż o ograniczonym zasięgu. - Planujemy na razie wydanie trzech numerów pisma, potem ocenimy zainteresowanie klientów - stwierdza Warchoł.
Poczta Polska nie ujawniła, czy przy tym projekcie współpracuje z którymś wydawcą.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wydaje bezpłatny tygodnik „Poczta TV”