„Poczuj rytm” w pierwszej kampanii Jogobelli od Lemon Sky J. Walter Thompson Poland
Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa jogurtów Jogobella (produkowanych przez Zott Polska) przygotowana przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Akcja przebiega pod hasłem „Poczuj rytm z Jogobellą”.
W ramach kampanii interneuci są zachęcani do śpiewania charakterystycznej piosenki z reklam Jogobelli zaczynającej się od słów „Jogobella, Jogobella…”. Na stronie jogobella.pl można tworzyć dalszą część tekstu, a autorzy najciekawszych pomysłów otrzymają nagrody.
Akcja obejmuje też działania na portalach społecznościowych, na razie na Twitterze. Potrwa do końca sierpnia.
To pierwsza kampania Jogobelli, której kreacją i strategią zajęła się, po wygranym przetargu, agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Poprzednio dla marki pracowała w tym zakresie agencja Isobar Polska, ostatnio przygotowała kampanię reklamującą jogurty Jogobella Panna Cotta.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: „Poczuj rytm” w pierwszej kampanii Jogobelli od Lemon Sky J. Walter Thompson Poland