SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Podejmij wyzwanie” - Marcin Prokop w kampanii Halls

Ruszają konkurs i loteria promujące cukierki Halls (Kraft Foods Polska). Twarzą akcji i wspierającej je kampanii reklamowej jest Marcin Prokop.

W loterii Halls pod hasłem „Podejmij wyzwanie - dorwij nagrody” wystarczy kupić paczkę tych cukierków o dowolnym smaku, zachować opakowanie i zarejestrować to na stronie halls.pl. Wśród zgłoszeń codziennie losowanych jest 15 iPodów Shuffle. Promocja zaczęła się 1 kwietnia i potrwa do 12 maja.

Z kolei w konkursie „Podejmij wyzwanie” od 7 kwietnia co tydzień w serwisie halls.pl będą publikowane wideo z zadaniami wyznaczanymi przez Marcina Prokopa. Użytkownicy, którzy je wykonają, zyskają szansę na wygranie iPada Retina i iPhone’a 5. Dodatkowo na halls.pl prowadzone będą quizy, w których będzie można zdobyć iPoda Shuffle. Konkurs potrwa do 18 kwietnia.

Organizatorem konkursu i loterii jest agencja Blueberry. Obie akcje wspierają działania reklamowe z udziałem Marcina Prokopa. Głównym medium kampanii jest telewizja, a reklamy przygotowała agencja JWT Warszawa.

Przypomnijmy, że Prokop wystąpił niedawno w reklamie Play (przeczytaj więcej i obejrzyj ten spot).

Dołącz do dyskusji: „Podejmij wyzwanie” - Marcin Prokop w kampanii Halls

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
to ten chałturnik znow się sprzedaje? ilez można - 2-3 imprezy dziennie na miesice, przekroj, pleje a teraz to. No ale takie nienachapane chlopki nigdy nie mają umiaru.. żygac się chce, bleee
0 0
odpowiedź
User
lalka
Nigdy w domu nie kupimy tych cukierków. Nie mam ochoty sponsorować tego typa.
0 0
odpowiedź
User
Pedro
Kiedy znane marki zrozumieją, że niektórzy celebryci sa już passe i wszędzie kojarzą się z porażką
0 0
odpowiedź