SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Point Group chce kupić firmę reklamy zewnętrznej Media Works

Platforma Mediowa Point Group (PMPG) podpisała list intencyjny zprezesem firmy reklamy zewnętrznej Media Works w sprawie przejęciatej spółki. Point Group ma wyłączność na negocjacje w tej sprawiedo 30 czerwca br..

Akcjonariusze Media Works wyrazili wolę zbycia akcji na rzeczPMPG, podano także.

"List intencyjny zakłada również wolę dofinansowania spółkiMedia Works przez PMPG. [...] Zgodnie z zapisami listu intencyjnegoPMPG ma wyłączność na prowadzenie rozmów mających za przedmiotnabycie akcji Media Works do dnia do dnia 30 czerwca 2008 r." -głosi komunikat.

Media Works to firma reklamy zewnętrznej, do której należąspółki Watch Out Door Sp. z o.o. i Flaming Advertising Polska Sp. zo.o. Watch Out Door Sp. z o.o. zarządza siecią billboardów wprestiżowych lokalizacjach - m. in. na polach golfowych, orazpozyskuje powierzchnie reklamowe - siatki wielkoformatowe. FlamingAdvertising Polska Sp. z o.o. działa jako broker reklamyzewnętrznej w ramach Media Works, podało Point Group.

W roku 2007 Grupa Media Works zrealizowała 5,75 mln złprzychodów, a jej zysk netto osiągnął poziom 1,58 mln zł.Tegoroczne przychody spółka szacuje na 19,74 mln zł, a zysk nettona 3,66 mln zł. Do klientów Media Works należy szereg powszechnieznanych firm z sektora Auto-Moto oraz FMCG.

"Strategicznym celem spółki Media Works, obok dalszej rozbudowyposiadanej obecnie sieci nośników są akwizycje na rynku reklamyzewnętrznej. Media Works negocjuje obecnie kontrakt dotyczącypowierzchni reklamowych na Ukrainie oraz jest stroną porozumienia,na podstawie którego zamierza kupić spółkę zajmującą sięplanowaniem i zakupem reklamy internetowej" - czytamy dalej wkomunikacie.

Zgodnie z postanowieniami listu intencyjnego, płatność za akcjeMedia Works może nastąpić w gotówce lub akcjami PMPG, podanotakże.

Na początku marca Point Group podało, że prognozuje wzrostskonsolidowanego zysku brutto do 8,86 mln zł w 2008 roku i 30,20mln zł w 2009 roku wobec 5,26 mln zł w ub. roku. Przychody mają wtym okresie zwiększyć się odpowiednio do 76,95 mln zł i 116,37 mlnzł z 45,30 mln zł.

Narastająco w I-IV kw. 2007 roku grupa miała 5,33 mln zł zyskuwobec 6,45 mln zł straty rok wcześniej przy obrotach odpowiednio45,30 mln zł wobec 30,50 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Point Group chce kupić firmę reklamy zewnętrznej Media Works

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl