Point Group kupiła spółki Media Works i BMS łącznie za 13,2 mln zł
Platforma Mediowa Point Group (PMPG) kupiła 100% udziałów spółkireklamy zewnętrznej Media Works za 8 mln zł oraz 100% udziałówbrokera reklamy internetowej BMS za 5,2 mln zł.
"Zapłata za akcje nastąpi akcjami serii E spółki PMPG SA wliczbie 3 200 000 akcji o wartość 2,5 zł każda, co stanowi łączniekwotę 8 mln zł. Zapłata nastąpi poprzez potrącenia wierzytelności ztytułu złożenia zapisów na akcji serii E przez akcjonariuszy MediaWorks SA" - podano w komunikacie.
Obrót tymi akcjami, będzie podlegał ograniczeniu zgodnie zwarunkami umowy i uzależniony jest od realizacji prognozowanychwyników grupy Media Works w latach 2008 i 2009.
"W sytuacji nie zrealizowania do końca 2010 roku, opisanegoponiżej planowanego wyniku, strony umowy ustaliły, iż kupujący jestuprawniony do żądania zapłaty kary umownej solidarnie przezwszystkich akcjonariuszy umowy na rzecz kupującego. Zapłata karyumownej nastąpi w formie zwrotu w wysokości 50% otrzymanych akcji"- czytamy dalej.
W przypadku BMS, zapłata za udziały nastąpi gotówką pochodzącąze środków własnych w kwocie 3,95 mln zł oraz 520.000 akcji serii Espółki PMPG o łącznej wartości 1,3 mln zł. "Zapłata kwoty 1,3 mlnzł z odroczonym terminem płatności nastąpi poprzez złożenie przezwspólników BMS zapisów na ww. liczbę akcji serii E PMPG SA" -podano w komunikacie.
O podpisaniu listu intencyjnego w sprawie przejęcia Media WorksPoint Group informowała w końcu kwietnia. Spółka miała wyłącznośćna negocjacje w tej sprawie do 30 czerwca br..
Media Works to firma reklamy zewnętrznej, do której należąspółki Watch Out Door Sp. z o.o. i Flaming Advertising Polska Sp. zo.o. Watch Out Door Sp. z o.o. zarządza siecią billboardów wprestiżowych lokalizacjach - m. in. na polach golfowych, orazpozyskuje powierzchnie reklamowe - siatki wielkoformatowe. FlamingAdvertising Polska Sp. z o.o. działa jako broker reklamyzewnętrznej w ramach Media Works.
W roku 2007 Grupa Media Works zrealizowała 5,75 mln złprzychodów, a jej zysk netto osiągnął poziom 1,58 mln zł.Tegoroczne przychody spółka szacuje na 19,74 mln zł, a zysk nettona 3,66 mln zł. Do klientów Media Works należy szereg powszechnieznanych firm z sektora Auto-Moto oraz FMCG.
BMS to z broker reklamy internetowej, działający również narynku nowych technologii, m.in. bluetooth marketingu i marketingumobilnego.
Na początku marca Point Group podało, że prognozuje wzrostskonsolidowanego zysku brutto do 8,86 mln zł w 2008 roku i 30,20mln zł w 2009 roku wobec 5,26 mln zł w ub. roku. Przychody mają wtym okresie zwiększyć się odpowiednio do 76,95 mln zł i 116,37 mlnzł z 45,30 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Point Group kupiła spółki Media Works i BMS łącznie za 13,2 mln zł