'Pokaż stajla' - zachęca Kinder Maxi (wideo)
Pod hasłem "Pokaż stajla" prowadzona jest internetowa promocjaKinder Maxi skierowana do młodzieży. Akcję wspieratelewizyjno-prasowa kampania reklamowa.
Akcja promocyjna "Pokaż stajla" rozpoczęła się od fotografowaniaprzez teamy Kinder Maxi młodych ludzi na ulicach dużych miast.Zdjęcia umieszczono na stronie www.maxistajl.pl, gdzie internaucioglądają, komentują i oceniają styl sfotografowanych osób,decydując w ten sposób o przyznaniu nagród.
Ponadto w serwisie znajdują się kreacje na sezon jesień/zima2008 przygotowane przez znanych stylistów: Tomasza Jacykowa, JoannęHorodyńską, Macieja Spadłę i Kasjopeę Michorowską. W ramachkonkursu "Stylizacje" internauci mogą z dostępnych na stronieczęści garderoby zaprojektować strój dla chłopaka lub dziewczyny, aautorzy najlepszych prac zostaną nagrodzeni.
Internetowym akcjom promocyjnym Kinder Maxi towarzyszy kampaniareklamowa tej marki obejmująca prasę shoppingową i młodzieżową(Joy, Avanti, Cosmopolitan, Cogito, Bravo, Dziewczyna, Newsweek,Twist, Laif, Eurostudent, Logo, Hiro) oraz telewizję (TVP 1, TVP 2,TVN, Polsat, TVN 7).
Kreację - zaplanowanej do 20 lutego akcji - przygotowała agencjareklamowa Kid&Young, a zakupem mediów zajął się dom mediowyCarat.
Dołącz do dyskusji: 'Pokaż stajla' - zachęca Kinder Maxi (wideo)