Ponadczasowa moda w nowej kampanii "Pokolenia" marki Patrizia Aryton
Polska marka odzieżowa Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia" z okazji miesiąca maja, który jest dedykowany wszystkim mamom. W przekazie skupia się na pokazaniu budowania relacji, matki z córką, bliskości i emocjach.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Patrizia Aryton_Pokolenia_2023 (10)_pokolenia655.jpg)
W kampanii "Pokolenia" Patrizia Aryton zwraca uwagę na to, że styl naszych mam pomaga odnaleźć własny styl – czy to poprzez naśladowanie go, czy też poprzez jego odrzucenie. Ubrania potrafią przywoływać wspomnienia, przenosić w czasie, przypominać miejsca, zapachy, emocje. Niejednokrotnie to właśnie garderoby mam są pierwszymi inspiracjami na drodze do własnego stylu.
Właśnie w nawiązaniu do tego, kolekcje Patrizia Aryton skomponowane są tak, by mogła je nosić i mama, i córka. Są to szlachetne tkaniny, które mają dawać ciału poczucie komfortu i kroje – dyskretnie luksusowe, dodające pewności siebie.
Stylizacje, które pokazano w kampanii "Pokolenia" podkreślają indywidualność, osobowość i temperament jej bohaterek. W kolekcji wiosna-lato 2023 znalazły się wszystkie elementy garderoby idealne na ten sezon – lniane garnitury i kombinezony, trencze, klasyczne jedwabne slip dress i topy czy luźne bawełniane koszule. Jest to kapsułowa baza klasycznej garderoby dla kobiety, która czuje się pewna swojego stylu.
![](Klasykaztwistem-PatrycjaCierockaSzumichora-150.jpg)
Patrizia Aryton to marka, dla której miarą jakości ubrań jest ich uniwersalność i ponadczasowość. Marka premium, która oddziałuje na zmysły, nie goni za trendami, ale zaprasza do świata, w którym czujesz się bezpiecznie elegancka. Rodzinne relacje są wpisane w DNA marki – jej początki bazują bowiem na łączącej pokolenia miłości do mody. Danuta i Ryszard Cieroccy założyli swoją markę ponad 30 lat temu, ich córki Patrycja i Sylwia od najmłodszych lat podglądały proces rozwoju firmy. Dzisiaj są jej częścią.
--“Moja relacja z mamą na przestrzeni lat ewoluowała – przez bycie moją opiekunką w dzieciństwie, encyklopedią wiedzy o sztuce i modzie, aż do dziś gdy mogę nazwać ją swoją najlepszą przyjaciółką. Bazuję nie tylko na swoim doświadczeniu, ale też jej cennych spostrzeżeniach i radach. Od zawsze podziwiałam pasję mamy do projektowania, która zrodziła we mnie miłość do mody. Tak samo jak nasza relacja, ewoluowała marka Patrizia Aryton. Kampania „Pokolenia” idealnie ją ukazuje – wspomina Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki.
Dołącz do dyskusji: Ponadczasowa moda w nowej kampanii "Pokolenia" marki Patrizia Aryton
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com