Pół miliona widzów ogląda Katarzynę Dowbor w ogrodzie
Ogrodniczy magazyn TVP 2 “Ogrodowa Dowborowa, czyli 4 pory roku w domu i ogrodzie” śledzi 510 tys. widzów. W czasie emisji programu stacja przegrywa z TVP 1 i Polsatem, ale wygrywa z TVN.
Magazyn pokazywany jest w soboty ok. 8.10. Dotychczas Dwójka nadała pięć odcinków, które dały jej 11,61 proc. udziału w grupie 4+ i 10,59 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie emisji TVP 2 miała więcej widzów, bo śledziło ją 650 tys. osób. Udział w 4+ był zatem wyższy i wynosił 14,19 proc., niższy był natomiast udział w 16-49 - plasował się na poziomie 8,57 proc.
W czasie emisji “Ogrodowej Dowborowej” Dwójka zajmuje trzecie miejsce w rynku. Liderem jest TVP 1 z udziałem 17,53 proc., emitująca “Wiadomości” oraz “Kawę czy herbatę?”, wiceliderem jest Polsat (12,64 proc., Formuła 1, seriale animowane). Gorzej od TVP 2 wypada telewizja TVN (6,48 proc.; głównie “Cofnij zegar”).
Z danych wynika, że magazyn oglądają najchętniej kobiety, dzieci, dwudziestolatkowie i osoby po 40. roku życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
W programie “Ogrodowa Dowborowa” Katarzyna Dowbor radzi widzom jak aranżować i dbać o rośliny w ogrodach i domach przez cały rok. Magazyn łączy lekko formułę z fachowymi poradami.
Widownia “Ogrodowej Dowborowej” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
19-03-2011 | 604 916 | 13,71% | 11,32% |
26-03-2011 | 627 132 | 12,14% | 10,60% |
02-04-2011 | 492 583 | 12,38% | 12,94% |
09-04-2011 | 330 550 | 7,43% | 6,01% |
16-04-2011 | 490 983 | 12,51% | 13,36% |
Średnia | 509 252 | 11,61% | 10,59% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVP 1 | 769 164 | 17,53% |
Polsat | 554 574 | 12,64% |
Ogrodowa... | 509 252 | 11,61% |
TVN | 284 253 | 6,48% |
Profil widowni programu
Profil | TVP2 | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 33,98% | 71 |
Kobiety | 66,02% | 127 | |
Wiek | 4-9 | 8,45% | 142 |
10-15 | 2,62% | 39 | |
16 - 19 | 0,46% | 8 | |
20 - 24 | 0,63% | 8 | |
25 - 29 | 9,00% | 101 | |
30 - 34 | 4,80% | 58 | |
35 - 39 | 6,61% | 90 | |
40 - 44 | 6,68% | 104 | |
45 - 49 | 6,04% | 88 | |
50 - 54 | 14,14% | 176 | |
55 - 59 | 8,34% | 108 | |
60+ | 32,24% | 160 | |
Wlk. miasta | Wieś | 41,75% | 107 |
< 50 tys. | 17,04% | 71 | |
50-100 tys. | 12,43% | 145 | |
100-200 tys. | 9,18% | 114 | |
> 200 tys. | 19,60% | 97 | |
Zawód | Top management | 8,33% | 96 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,17% | 81 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,57% | 108 | |
Emeryci | 38,33% | 149 | |
Inni | 19,60% | 64 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 51,25% | 114 |
Średnie | 28,47% | 96 | |
Wyższe | 9,21% | 73 | |
Inne | 11,07% | 87 |
Dołącz do dyskusji: Pół miliona widzów ogląda Katarzynę Dowbor w ogrodzie