Pół miliona zegarków Galaxy Gear w pierwszym kwartale 2014
Samsung wprowadził na rynek w pierwszym kwartale bieżącego roku łącznie 0,5 mln inteligentnych zegarków Galaxy Gear.
Jak podaje agencja badawcza Strategic Analysis, w pierwszym kwartale bieżącego roku łącznie na rynek trafiło 700 tys. inteligentnych zegarków. W porównaniu z ubiegłym rokiem daje to wzrost w skali 250 proc. Znaczną większość, bo 71 proc. z nich stanowiły urządzenia z serii Galaxy Gear. Daje to łącznie 500 tys. egzemplarzy z logo koreańskiego producenta
Co istotne, statystyki te nie obejmują drugiej generacji inteligentnych gadżetów Samsunga, a więc Galaxy Gear 2, Gear Neo oraz Gear Fit. Dystrybucja tychże rozpoczęła się bowiem oficjalnie dopiero w kwietniu, a więc drugim kwartale roku.
Analitycy Strategic Analysis prognozują, że popularność tego typu urządzeń będzie dynamicznie rosła. Trend ten wesprzeć mają nadchodzące premiery zegarków od LG oraz Motoroli, które będą pracowały pod kontrolą systemu Android Wear (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Pół miliona zegarków Galaxy Gear w pierwszym kwartale 2014