SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy nie chcą polityków w reklamach

Prawie 40 proc. Polaków zniechęciłoby się do marki, którą reklamowałby polityk - wynika z sondażu firmy Gemius. Dwie trzecie respondentów negatywnie ocenia występowanie polityków w kampaniach promocyjnych.

Aż 39 proc. Polaków zniechęciłoby się do marki, którą reklamowałby polityk - wynika z internetowego sondażu firmy Gemius. Pozytywny efekt taka forma promocji wywołałaby tylko u 3 proc. respondentów, a dla 43 proc. jest to obojętne.

Ogólnie 64 proc. Polaków uważa, że czynny polityk postępuje nieetycznie, biorąc udział w reklamie, przy czym zdecydowanie taką opinię wyraża 32 proc. ankietowanych. Przeciwnego zdania jest 15 proc. respondentów, ale zdecydowanie - tylko 2 proc.

Sondaż opinii Polaków na temat udziału polityków w reklamach został przeprowadzony dla serwisu Newsweek.pl przez firmę Gemius na próbie 919 internautów w wieku 15-49 lat.

Dołącz do dyskusji: Polacy nie chcą polityków w reklamach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl