Polacy nie chcą polityków w reklamach
Prawie 40 proc. Polaków zniechęciłoby się do marki, którą reklamowałby polityk - wynika z sondażu firmy Gemius. Dwie trzecie respondentów negatywnie ocenia występowanie polityków w kampaniach promocyjnych.
Aż 39 proc. Polaków zniechęciłoby się do marki, którą reklamowałby polityk - wynika z internetowego sondażu firmy Gemius. Pozytywny efekt taka forma promocji wywołałaby tylko u 3 proc. respondentów, a dla 43 proc. jest to obojętne.
Ogólnie 64 proc. Polaków uważa, że czynny polityk postępuje nieetycznie, biorąc udział w reklamie, przy czym zdecydowanie taką opinię wyraża 32 proc. ankietowanych. Przeciwnego zdania jest 15 proc. respondentów, ale zdecydowanie - tylko 2 proc.
Sondaż opinii Polaków na temat udziału polityków w reklamach został przeprowadzony dla serwisu Newsweek.pl przez firmę Gemius na próbie 919 internautów w wieku 15-49 lat.
Dołącz do dyskusji: Polacy nie chcą polityków w reklamach