„Polacy wybierają Credit Agricole” - Karolina Gruszka reklamuje bank Credit Agricole (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa banku Credit Agricole prowadzona pod hasłem „Polacy wybierają Credit Agricole”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Just, Arena Media, SMG Perfomics, Cube Group, Mumin’s Interactive i Point of View.
Kampania podkreśla, że w ub.r. rekordowo duża liczba Polaków zmieniła banki, w których mają konto osobiste, a 60 proc. z tych klientów wybrało Credit Agricole. Reklama telewizyjna jest oparta na ujęciach z poprzedniego spotu banku z udziałem Karoliny Gruszki, przenoszonej na eleganckim szezlongu do oddziału Credit Agricole.
W ramach nowej kampanii emitowane są też spoty mające ilustrować hasło „Polacy wybierają Credit Agricole”. Występują w nich osoby z różnych grup społecznych, mające odmienne potrzeby i oczekiwania. Na potrzeby akcji przygotowano siedem spotów internetowych.
Reklamy informują, że w ramach promocji za przeniesienie konta do Credit Agricole można odebrać 200 zł premii (jeśli nie miało się rachunku w tym banku przez miniony rok, wybierze się rachunek z kartą płatniczą i wyciągiem w formie elektronicznym oraz zapewni stałe wpływy na konto wynoszące minimum 3 tys. zł miesięcznie).
Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 stycznia w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i blisko 70 stacji tematycznych), prasie, internecie (m.in. niestandardowe formaty reklamowe: tzw. Canvas, Content Box XL, screening) oraz BTL-u (ekrany bankomatów, witryny i drzwi oddziałów Credit Agricole).
Koncepcje kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, spoty internetowe - Mumin's Interactive, a graficzne reklamy internetowe - Point of View. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Arena Media (media tradycyjne), SMG Perfomics oraz Cube Group (internet).
Dołącz do dyskusji: „Polacy wybierają Credit Agricole” - Karolina Gruszka reklamuje bank Credit Agricole (wideo)