Policjant i zakonnica w wizerunkowej kampanii Ceneo.pl (wideo)
W telewizji, internecie, radiu, kinie i na outdoorze ruszyła jesienna kampania wizerunkowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję we współpracy z właścicielem serwisu przygotowały firmy Opcom, Better Film, Diamonds Factory i Starcom.
Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz umocnienie się Ceneo.pl na pozycji lidera na polskim rynku porównywarek cen.
Bohaterami kampanii są zwyczajni ludzie, ich codzienne czynności oraz przyzwyczajenia. W tym kontekście pokazane są zakupy w internecie i ich rozpoczynanie od wizyty w Ceneo.pl.
Kampania potrwa do końca listopada br. i będzie prowadzona w telewizji (dwa spoty - 30 i 15 s; m.in. TVN, Polsat, TV 4, Canal+, pakiety niszowe TVN-u i Polsatu, Discovery, Animal Planet, BBC Entertainment), internecie (kampania displayowa na Gazeta.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska i Interia.pl; emisja spotu na YouTube, VOD Onet, TVN Player, ipla.pl), radiu (RMF FM, Radio ZET, PR 3, Roxy FM, Złote Przeboje), kinie (Helios, Cinema City), oraz na outdoorze (citylighty). Ponadto użytkownicy Facebooka będą mogli wziąć udział w konkursie na fanpage’u Ceneo. Każdy uczestnik będzie mógł w nim stworzyć swojego mema, czyli w zabawny sposób opisać dowolny obrazek w myśl przewodniej idei kampanii „...zaczynam od...”, który będzie widoczny dla wszystkich pozostałych użytkowników.
Kampania została przygotowana przez krakowską agencję Opcom, która w głównej mierze jest odpowiedzialna za jej koncepcję kreatywną i artystyczną. Spoty reklamowe zostały przygotowane przez dom produkcyjny Better Film, a za postprodukcję odpowiedzialne było Diamonds Factory. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom oraz dział zakupu mediów Grupy Allegro.
Dołącz do dyskusji: Policjant i zakonnica w wizerunkowej kampanii Ceneo.pl (wideo)