Polo TV liderem kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka i Power TV o 67 proc. do góry
W lipcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły dwie stacje: Kino Polska Muzyka i Power TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit powstały w miejsce TV.Disco.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2015 roku wyniósł 1,04 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 26,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 19,48 proc. do 0,62 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był czwarty. Jego udział wzrósł o 16,67 proc. do poziomu 0,21 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która spadła z miejsca drugiego. Jej średni udział w lipcu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc., po spadku o 10,53 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., ex aequo pochwalić się mogły dwie stacje: Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca dziesiątego na siódme) oraz Power TV (do 0,03 proc.; awans z pozycji dwunastej na ósmą).
Największy spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował zaś kanał 4fun Fit & Dance, który w zeszłym miesiącu miał 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 6. na 12. Do 24 czerwca br. stacja nadawała jako TV Disco.
Z kolei siostrzany kanał 4fun Hits, przekształcony w czerwcu br. ze stacji Mjuzik.tv, zanotował spadek udziału z 0,07 proc. do 0,02 proc.
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w lipcu br. wyniosła 460 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
lipiec 2015 |
lipiec 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
59 314 |
1,04% |
45 035 |
0,82% |
Eska TV |
35 572 |
0,62% |
42 396 |
0,77% |
4FUN.TV |
12 146 |
0,21% |
10 000 |
0,18% |
Disco Polo Music |
9 708 |
0,17% |
10 590 |
0,19% |
VIVA Polska |
6 708 |
0,12% |
9 547 |
0,17% |
Stars.tv |
6 243 |
0,11% |
4 006 |
0,07% |
Kino Polska Muzyka |
5 816 |
0,10% |
3 217 |
0,06% |
Power TV |
2 746 |
0,05% |
1 677 |
0,03% |
ITV |
2 280 |
0,04% |
5 777 |
0,10% |
Vox Music TV |
2 495 |
0,04% |
- |
- |
VH 1 |
1 823 |
0,03% |
2 116 |
0,04% |
4FUN FIT&DANCE [TV.Disco] |
1 357 |
0,02% |
4 172 |
0,08% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 256 |
0,02% |
3 695 |
0,07% |
Muzo.tv |
460 |
0,01% |
- |
- |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 30,40 proc., wyniósł 1,63 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (1,08 proc. udziału, w dół o 20 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,41 proc.; do góry o 32,26 proc.).
Największym wzrostem (o 76,92 proc. do 0,23 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Stars.tv. Z kolei najwięcej (81,25 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,03 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
lipiec 2015 |
lipiec 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
37 095 |
1,63% |
27 244 |
1,25% |
Eska TV |
24 507 |
1,08% |
29 233 |
1,35% |
4FUN.TV |
9 253 |
0,41% |
6 780 |
0,31% |
Disco Polo Music |
6 239 |
0,27% |
6 476 |
0,30% |
Stars.tv |
5 203 |
0,23% |
2 784 |
0,13% |
VIVA Polska |
4 565 |
0,20% |
6 547 |
0,30% |
Kino Polska Muzyka |
3 794 |
0,17% |
2 178 |
0,10% |
Vox Music TV |
1 985 |
0,09% |
- |
- |
Power TV |
1 573 |
0,07% |
1 533 |
0,07% |
VH 1 |
1 433 |
0,06% |
1 611 |
0,07% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 040 |
0,05% |
2 698 |
0,12% |
4FUN FIT&DANCE [TV.Disco] |
967 |
0,04% |
2 596 |
0,12% |
ITV |
725 |
0,03% |
3 509 |
0,16% |
Muzo.tv |
278 |
0,01% |
- |
- |
Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka i Power TV o 67 proc. do góry
VH1 spada bo ciagle gra to samo. to co puszczali rok temu leci tez i teraz, az mozna dostac zgagi.
Dlaczego nei wprowadza nowego logo i grakfki i programów jakie maja w Europie?