Polsat Boxing Night: 8 mln złotych z reklam
Cennikowe wpływy reklamowe przy Polsat Boxing Night wyniosły blisko 8 mln złotych. Kwotą powiększoną o wpływy ze sprzedaży biletów (około 3 mln złotych) telewizja Polsat podzieli się z bohaterami wieczoru - Tomaszem Adamkiem (33 proc.) i Andrzejem Gołotą (33 proc.).
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl pojedynek Gołota- Adamek śledziło 8,19 mln widzów. Średnia oglądalność całej gali ukształtowała się na poziomie 4,9 mln widzów.
Najchętniej oglądane było pasmo pomiędzy 23.00 a 23.50, w którym odbyła się 'walka stulecia'. Polsat miał w nim 6,27 mln widzów i 48 proc. udziału w rynku, zaś Polsat Sport śledziło 744 tys. osób (5,75 proc. udziału). Pasmo między 18.00 a 19.30, pokazane wyłącznie w Polsacie Sport, zgromadziło pół miliona widzów.
Polsat był w sobotę stacją pierwszego wyboru, notując dobowy udział w rynku na poziomie 20,39 proc. w grupie 4+ oraz 21,8 proc. w komercyjnej grupie docelowej (16-49). Drugi był TVN z 18,22 i 21,43 proc. (odpowiednio 4+ i 16-49), zaś trzecia pozycja przypadła Jedynce (15,71 - 4+, 14 proc. - 16-49). Liderem całego weekendu, pod względem udziałów, była jednak TVP1.
Dużą oglądalność w miniony weekend, poza galą
bokserską, zanotowały także "Ojciec Mateusz" (6 mln widzów),
teleturniej "Jaka to melodia" (5,65 mln) oraz show "Mam talent"
(4,9 mln widzów). Finał Miss Polonia z wynikiem 2,63 mln widzów
(16,25 proc. udziału) znalazł się poza TOP15.
Dołącz do dyskusji: Polsat Boxing Night: 8 mln złotych z reklam