Zmiana we władzach brokera reklamowego Telewizji Polsat
Z zarządem biura reklamy Polsat Media pożegnała się Katarzyna Tomczuk. Do władz spółki dołączył natomiast Norbert Walkiewicz, od wielu lat związany z holdingiem Zygmunta Solorza.
Katarzyna Tomczuk do zarządu Polsat Media dołączyła w kwietniu 2021 roku. Pracę w firmie zaczęła w 2004 roku, była m.in. kierownikiem ds. projektów specjalnych, a od 2012 roku pełniła funkcje dyrektorskie, odpowiadając m.in. za projekty specjalne i partnerstwa.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Nowym członkiem zarządu Polsat Media jest natomiast Norbert Walkiewicz, menedżer od wielu lat związany z holdingiem Zygmunta Solorza. Od 2006 roku jest w radzie nadzorczej Elektrimu, a od 2011 roku pełni funkcję prokurenta w Telewizji Polsat.
Jesienią 2020 roku został wiceprezesem Interii, w połowie ub.r. - prezesem TV Spektrum (wcześniej przez prawie trzy lata był w niej członkiem zarządu), a jesienią 2022 roku - członkiem zarządu Antywebu. Pełni też funkcje prokurenta i członka rad nadzorczych w kilku innych spółkach z grupy Cyfrowy Polsat.
Prezeską Polsat Media pozostaje Weronika Olejnik.
CZYTAJ TEŻ: Polsat podał ceny reklam. "Wydarzenia" i "Taniec z gwiazdami" najdroższe
Polsat Media oprócz stacji Telewizji Polsat i serwisów Interii jako broker reklamowy obsługuje w tym zakresie innych nadawców telewizyjnych, m.in. Kino Polska TV, A+E Networks, BBC Worldwide, AMC Networks oraz Telewizję Puls.
W 2023 roku firma co prawda zwiększyła przychody sprzedażowe o 2,4 proc. do 271,17 mln zł, ale przy wzroście kosztów operacyjnych o 13 proc. jej zysk netto zmalał ze 158,75 do 153,22 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Zmiana we władzach brokera reklamowego Telewizji Polsat