Polsat odświeża wizerunek kanałów sportowych
10 czerwca br. zmienią się logotypy stacji sportowych Telewizji Polsat. Autorem oprawy jest niemiecka firma Luxlotusliner.
Nowe logotypy otrzymają wszystkie stacje sportowe - Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News oraz kanały premium, które ruszą z okazji Euro 2016 - Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3.
Odświeżoną identyfikację ma cechować nowoczesność i dynamika oraz przejrzystość i wyrazistość. Każdy logotyp składa się z kilku modułów w różnych kolorach, we wszystkich wykorzystano te same fonty, w tym braun. Kolorystyka oprawy nawiązuje do dotychczasowej wizualizacji Polsat Sport.
Autorem rebrandingu jest niemiecka firma Luxlotusliner, która stworzyła oprawy graficzne m.in. dla „Wydarzeń”, Polsat News, TVN i TVN7.
Dotychczasowy logotyp Polsat Sport został wprowadzony w 2005 roku.
Stare logotypy
Nowe logotypy
- Zależało nam na stworzeniu nowoczesnego, czystego i funkcjonalnego logotypu, który umożliwiałby nam dalszą rozbudowę i łatwą zmianę w przypadku tworzenia nowych anten, czy kanałów dedykowanych jak ma to miejsce właśnie przy okazji turnieju mistrzowskiego UEFA Euro 2016 we Francji - mówi dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.
Według danych Nielsen Audience Measurement, w marcu br. udział Polsat Sport w rynku telewizyjnym wyniósł 0,59 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat odświeża wizerunek kanałów sportowych