Polsat Play nowym liderem stacji lifestylowych w styczniu
W ubiegłym miesiącu najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym był Polsat Play. Największy wzrost odnotowała Active Family, a na czele spadków uplasował się TVN Style - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w styczniu 2020 r. wyniósł 0,54 proc. W porównaniu do tego samego miesiąca w 2019 r. to spadek o 8,24 proc. Stacja na pierwsze miejsce awansowała z drugiej lokaty - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Na drugim miejscu (po wzroście z trzeciego) znalazła się stacja HGTV z wynikiem 0,47 proc. udziału w rynku (spadek o 12,22 proc.).
Na podium znalazło się TVN Style z udziałem 0,45 proc., które zanotowało największy spadek udziału w rynku - 26,3 proc.
Ósme miejsce w rankingu zajęła stacja Active Family, która zanotowała największy wzrost wynoszący 91,04 proc. do 0,08 proc.
Duży spadek, aż o 22,12 proc., miała stacja BBC Lifestyle, która uplasowała się na jedenastym miejscu w zestawieniu.
Grupa komercyjna dla TVN Style
Wśród widzów między 16. a 49 rokiem życia najlepszy wynik osiągnął w styczniu TVN Style. Jego udział w tej grupie wiekowej wyniósł 0,68 proc., po spadku aż o 21,11 proc.
Drugie miejsce z wynikiem 0,59 proc. zajęła stacja HGTV notując wzrost o 5,17 proc. Na podium znalazł się też Polsat Play z wynikiem 0,54 proc. (spadek o 15, 58 proc.).
W tej grupie Active Family może również pochwalić się największym wzrostem. Udział tego kanału zwiększył się o 172,74 proc. do 0,18 proc, do dało mu siódme miejsce w rankingu.
Największy spadek w tym ujęciu też odnotował kanał Food Network - aż o 43, 79 proc. do 0,20 proc. udziału w rynku.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem stacji lifestylowych w styczniu