Polsat dostał prawie 6 mln zł za "Sylwestrową Moc Przebojów"
Spółka Stadion Śląski, jako właściciel Parku Śląskiego, na terenie którego odbyła się “Sylwestrowa Moc Przebojów” Polsatu zapłaciła za jej organizację 5,81 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Stadion Śląski do organizacji sylwestrowego koncertu 31 grudnia 2023 roku wybrał - w drodze przetargu - firmę Music Company.
Zgodnie z zawartą umową firma ta była odpowiedzialna za przygotowanie, organizację i promocję koncertu. Do jej zadań należało również m.in. opracowanie projektów graficznych i wydruk zaproszeń dla gości specjalnych, wjazdówek, akredytacji, zapewnienie i obsługa akredytacji medialnych dla fotografów i operatorów wideo, zakwaterowanie ekip technicznych, ekipy produkcyjnej oraz artystów, zapewnienie 20 tancerzy oraz animatora publiczności.
Music Company odpowiadała też za przygotowanie i zapewnienie wykonania koncertu, trwającego minimum 4 godziny, z udziałem znanych artystów oraz za zapewnienie prowadzących imprezę, a także za współpracę z Polsatem.
Na mocy umowy Stadion Śląski miał prawo do umieszczenia swojego logotypu oraz logo Województwa Śląskiego w spotach autopromocyjnych emitowanych w Polsacie, umieszczenie informacji o Stadionie Śląskim oraz o Województwie Śląskim w notatkach prasowych.
Firma Music Company odpowiadała też za możliwość złożenia życzeń noworocznych ze sceny osobiście przez Marszałka Województwa Śląskiego. W trakcie koncertu prowadzący mieli mówić o rożnych ciekawostkach promocyjnych na temat Województwa Śląskiego, przeprowadzić konkurs wiedzy o Stadionie Śląskim itd.
Wartość kontraktu pomiędzy Stadionem Śląskim a Music Company wynosi 5,81 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Polsat dostał prawie 6 mln zł za "Sylwestrową Moc Przebojów"