Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, udany tydzień TVP Info i TVN24
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 kwietnia 2014 roku zmniejszył się o 0,47 pkt. proc. do 12,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,31 pkt. proc. i wyniósł 12,55 proc. Z kolei ostatnią pozycję podium zajęła TVP1. Jej wynik wyniósł 12,17 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,41 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,37 proc.; w dół o 0,22 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,01 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TVP Info (2,53 proc.; + 0,33 pkt. proc.), Puls 2 (1,36 proc.; bez zmian), TVP Regionalna (1,04 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i Kino Polska (0,94 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
NAM | 31.03 - 06.04 | 07.03 - 13.04 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | Polsat | 13,37% | 12,90% |
2 | TVN | 12,86% | 12,55% |
3 | TVP1 | 11,76% | 12,17% |
4 | TVP2 | 9,59% | 9,37% |
5 | TVN7 | 3,59% | 3,58% |
6 | TV PULS | 3,07% | 3,12% |
7 | TVN24 | 2,72% | 3,01% |
8 | TVP INFO | 2,20% | 2,53% |
9 | TV4 | 2,43% | 2,48% |
10 | Polsat2 | 1,58% | 1,41% |
11 | Puls 2 | 1,36% | 1,36% |
12 | TVP Seriale | 1,42% | 1,23% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 1,24% | 1,19% |
14 | Polsat News | 1,05% | 1,11% |
15 | TVP Regionalna | 1,03% | 1,04% |
16 | TV6 | 1,01% | 0,97% |
17 | Kino Polska | 0,86% | 0,94% |
18 | Polo TV | 0,73% | 0,79% |
19 | TVP Rozrywka | 0,78% | 0,78% |
20 | Discovery | 0,78% | 0,74% |
TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, udany tydzień TVP Info i TVN24