Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do konkursu Go to Brand, 150 mln zł na promocję polskich marek
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza piątą edycję konkursu Go to Brand, w którym przedsiębiorcy mogą uzyskać ponad 430 tys. zł dofinansowania do kampanii promocyjnej swojej marki na nowych rynkach. Budżet całego projektu to 150 mln zł. Przyjmowanie wniosków ruszy 25 lutego.
Konkurs prowadzony jest w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, w podsekcji „3.3.3 Rozwój Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to brand”.
W ramach jednego wniosku będzie można ubiegać się o maksymalnie 430 280 zł dofinansowania. Maksymalny poziom wsparcia dla jednej marki może dochodzić do 85 proc. całkowitych kosztów kampanii.
Budżet PARP to 150 mln zł
Budżet tej edycji konkursu wynosi 150 mln zł, z czego 30 mln zł przeznaczono na projekty z województwa mazowieckiego. O wsparcie mogą ubiegać się firmy z sektora MŚP, które mają siedzibę lub oddział na terenie Polski i działają w branżach o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym.
Są to: biotechnologia i farmaceutyka, budowa i wykańczanie budowli, części samochodowe i lotnicze, maszyny i urządzenia, moda polska, IT/ICT, jachty i łodzie rekreacyjne, polskie specjalności żywnościowe, sprzęt medyczny, branże kosmetyczna, meble, usługi prozdrowotne.
Wnioski będzie można składać od 25 lutego do 4 kwietnia 2019 r., wyłącznie za pośrednictwem Generatora Wniosków na stronie PARP.
Dołącz do dyskusji: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do konkursu Go to Brand, 150 mln zł na promocję polskich marek