SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Izba Mleka wybiera agencję do przyszłorocznej kampanii

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej pod hasłem "Mam kota na punkcie mleka" finansowanej z Funduszu Promocji Mleka. Z wybraną firmą będzie pracować przez cały 2021 rok.

Wybrana przez Polską Izbę Mleka agencja zajmie się realizacją działań reklamowych i działań public relations, konkursami, gadżetami, materiałami informacyjno-edukacyjnymi dla szkół oraz prowadzeniem strony internetowej i profilukampanii na Facebooku.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i internecie.

Kampania w mediach potrwa 10 miesięcy, a pozostałe działania będą  realizowane przez cały rok. Wybrana agencja będzie pracować dla Polskiej Izby Mleka do końca 2021 roku.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 4 stycznia 2021 roku.

Kampanię "Mam kota na punkcie mleka" w 2020 roku realizowała agencja Flyberry.

Dołącz do dyskusji: Polska Izba Mleka wybiera agencję do przyszłorocznej kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl