SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska Press Grupa nową spółką po fuzji Polskapresse i Mediów Regionalnych

Polskapresse i Media Regionalne zostały połączone w jedną spółkę - Polska Press Grupa. Zmiana ta kończy etap konsolidacji obu wydawnictw, będący efektem zakupu Mediów Regionalnych przez Polskapresse.
 

Celem wprowadzenia nowej nazwy spółki i logo jest ujednolicenie komunikacji całej, powiększonej dzięki fuzji grupy.

- Nowa nazwa nawiązuje do tradycji z jakiej się wywodzimy oraz pokazuje, że jesteśmy dużą ogólnopolską grupą medialną, zapewniającą czytelnikom, użytkownikom i klientom nowoczesne produkty oraz najlepsze rozwiązania biznesowe - mówi Dorota Stanek, prezes Polska Press Grupy. - Chcemy, aby rebranding przyczynił się do większej rozpoznawalności marki korporacyjnej i podkreślał naszą silną pozycję w całej Polsce, we wszystkich obszarach działalności - dodaje.

Zarząd Polska Press Grupa stanowią osoby dotąd zasiadające w zarządzie Polskapresse. Poza prezes Dorotą Stanek są to: wiceprezes Dariusz Świąder (dotąd także prezes Mediów Regionalnych) oraz członkowie zarządu: Paweł Fąfara i Magdalena Chudzikiewicz.

Dotychczasowi wiceprezesi Mediów  Regionalnych: Roman  Czarnuch i Dariusz Kołacz pozostają w spółce. Czarnuch został dyrektorem finansowym Polska Press Grupy (dotąd tę funkcję pełnił Świąder), zaś Kołacz pozostaje na stanowisku szefa programu Integracja.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Polska Press Grupę tworzy 17 oddziałów. W ramach nowej identyfikacji wizualnej Grupa ujednoliciła ich nazewnictwo oraz logotypy. Nazwy 16 jednostek składają się ze słowa Oddział i nazwy miasta jak np. Oddział w Bydgoszczy, Oddział w Gdańsku czy Oddział w Krakowie. Wyjątkiem jest Oddział Śląsk w Sosnowcu. Jako wyodrębniony w strukturze pozostaje Oddział Poligrafia w Warszawie oraz Centrum Usług Wspólnych w Łodzi, jednostka finansowo-księgowa.

Polska Press Grupa jest wydawcą 18 dzienników regionalnych, ponad 100 tygodników lokalnych oraz kilkudziesięciu internetowych serwisów kontentowych i ogłoszeniowych, jak również jest właścicielem ośmiu drukarni.

Grupa Polskapresse sfinalizowała zakup Mediów Regionalnych w listopadzie 2013 roku (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa nową spółką po fuzji Polskapresse i Mediów Regionalnych

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maciek
Szczyt hipokryzji Niemiecki koncern nazywa się Polska.
))
0 0
odpowiedź
User
były dziennikarz Polskapresse
Najśmieszniejsze jest to, że przy projekcie „Polska” rozwalono lokalne redakcje. Teraz nowa spółka podkreśla, że jej największym atutem są... regionalne redakcje. No chyba im się coś w głowach pomieszało.
0 0
odpowiedź
User
tymon
ale miszmasz. Albo po polsku Polska Grupa Prasowa albo Polish Press Group. Takie to trochę nieudaczne.
Mogło tez być Polnische Press Grupa. I to logo. Zmiłujcie się ludziska!
0 0
odpowiedź