SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski oddział Publicis przygotował kampanię Michelin na 6 rynków

Agencja reklamowa Publicis Worldwide Polska przygotowała w warunkach home office kampanię reklamową produecnta opon, firmy Michelin, która prowadzona jest równocześnie na 6 rynkach w Europie.

Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Jej celem jest wsparcie sprzedaży opon ciężarowych marki Michelin, waloryzacja produktu oraz wzmocnienie relacji biznesowej z klientami oraz siecią dilerską w regionie.

Przygotowane przez polski oddział Publicis działania prowadzone są równocześnie na rynkach polskim, czeskim, słowackim, litewskim, łotewskim i estońskim.

- Akcja jest elementem programu „Zyskaj Więcej z Michelin”, który wraz z agencją Publicis Worldwide prowadzimy w całym regionie od kilku lat. Dotychczasowe edycje cieszyły się na tyle dużym zainteresowaniem ze stron naszych partnerów biznesowych, że postanowiliśmy kontynuować te działania – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, territory marketing operational manager B2B w Michelin Polska.

W ramach akcji przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup wybranych opon ciężarowych marki Michelin w wybranych punktach sprzedaży, mogą założyć konto w portalu Michelin MyPortal, a następnie do 15 lipca br. zarejestrować fakturę zakupową na stronie programu program.ciezarowki.michelin.pl. Na tej podstawie mogą otrzymać zwrot w wysokości do 100 zł w zależności od rozmiaru kupionych opon. Akcja trwa do końca lipca br.

Ta edycja, podobnie jak wszystkie poprzednie, realizowana jest na dedykowanej platformie internetowej zaprojektowanej i wyprodukowanej przez agencję Publicis Worldwide Polska  Poza obsługą zgłoszeń, platforma połączona jest z globalnym rozwiązaniem Michelin – aplikacją MyPortal, w zakresie zarządzania bazami danych oraz wymianą informacji biznesowych.

Na potrzeby akcji agencja Publicis Worldwide Polska przygotowała platformę internetową, zaprojektowała materiały promocyjne dla punktów sprzedaży oraz opracowała komunikację displayową i malingową. Agencja odpowiedzialna jest także za obsługę logistyczną przedsięwzięcia, back office i wypłatę premii.

Dołącz do dyskusji: Polski oddział Publicis przygotował kampanię Michelin na 6 rynków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl