SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pomyśl zanim wrzucisz” - kampania do rodziców nt. zdjęć dzieci w internecie

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczyna akcję „Pomyśl zanim wrzucisz” przestrzegającą rodziców przed nieroztropnym umieszczeniem fotografii swoich dzieci w internecie, np. w serwisach społecznościowych. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis.

Fundacja Dzieci Niczyje podkreśla, że każdego dnia miliony ludzi na całym świecie umieszczają zdjęcia swoich dzieci w portalach społecznościowych i na innych stronach, bo kochają swoje dzieci i chcą się nimi pochwalić. Jednak znajomi często udostępniają u siebie te zdjęcia, mając otwarte dla wszystkich profile. „Zdjęcie z netu zaczyna żyć swoim życiem. W efekcie fotografia  naszego ukochanego dziecka może trafić w miejsce i ręce osób, o których wolelibyśmy nawet nie słyszeć albo wrócić po wielu latach wyszperane przez złośliwych kolegów, świecąc gołą pupą w najmniej odpowiednim momencie” - opisuje Fundacja.

Dlatego w ramach akcji „Pomyśl zanim wrzucisz” specjalnie zaprojektowane ulotki ze zdjęciami dzieci będą wkładane za wycieraczki samochodów - na przełomie sierpnia i września prawie 2,5 tys. ulotek zostanie włożonych za wycieraczki aut w centrum Warszawy. „Z pewnością część z nich znajdzie się tam w towarzystwie ulotek agencji towarzyskich. Liczymy na to, że ten kontekst da do myślenia wszystkim rodzicom, do których trafi ta ulotka” - podkreśla Fundacja Dzieci Niczyje.

Kampanię przygotowało Łukasz Wojtasik z Fundacji Dzieci Niczyje oraz zespół z agencji Publicis w składzie: Paweł Merecz, Agnieszka Mazur, Marika Kierzkowska, Dagmara Witek-Kuśmider i Sławomir Figura.

Dołącz do dyskusji: „Pomyśl zanim wrzucisz” - kampania do rodziców nt. zdjęć dzieci w internecie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
tak,tak,pomysl
pomysl zanim zrobisz sobie z kims zdjecie
takie uprzejme,niby przypadkowe ? ot milo tak
:))
0 0
odpowiedź
User
wiadomo kto
Wystarczyło że upowszechniłem w internecie fakt bycia molestowanym podczas pracy w Publicis, a już jest Publicis zatroskane o losy (potencjalnie)molestowanych :D
Nawiasem mówiąc pomysł z ulotkami za wycieraczką prowadzi raczej -jak sądzę wbrew intencjom(?) - do utożsamienia kobiet uprawiających nierząd, z dziećmi! To jest chore.
0 0
odpowiedź
User
wiadomo kto
(czy raczej dzieci z kobietami uprawiającymi nierząd - tymbardziej chore)
0 0
odpowiedź