Ponad 300 nominacji w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2016, najwięcej dla DDB & Tribal
Ponadto wszystkie nominacje w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Zdecydowanie najwięcej przyznano projektom przygotowanym przez DDB & Tribal.
Polski Konkurs Reklamy KTR jest w tym roku podzielony na 12 kategorii: Warsztat Audio/Video, Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja oraz PR & Event.
Ogółem przyznano 332 nominacje. Zdecydowanie najwięcej - 36 - za swoje projekty (jako zgłaszający i współzgłaszający) otrzymała agencja DDB & Tribal. Po kilkanaście mają K2 (18), Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions (13), BBDO Warszawa (12) oraz Papaya Films i VML Poland (po 11).
O nominacjach i nagrodach zdecydowało jury podzielone na osiem - ich przewodniczący to: Asiya Malinowska z agencji Brain (odpowiada za kategorie Film, Druk, Radio, Kampania, Media), Dawid Szczepaniak z VML Poland (kategoria Digital & Mobile), Jakub Korolczuk z Grey Group Poland (Active Adverstising), Przemek Bogdanowicz z 2012 Agency (Design), Maciej Waligóra z DDB & tribal (PR & Event), Wojciech Dagiel z Lvov (Fotografia), Przemysław Truściński z Trust (Ilustracja) oraz Jacek Pawlak z Tenpawlak & company (Warsztat Audio/Video).
Wszystkie nagrody w tegorocznej edycji zostaną rozdanie podczas gali 24 maja.
Dołącz do dyskusji: Ponad 300 nominacji w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2016, najwięcej dla DDB & Tribal