POT planuje akcję promocyjną „Reveal Poland to your friends”
Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała jeszcze na ten rok akcję promocyjną pod hasłem „Reveal Poland to your friends”, która ma aktywować w social mediach Polaków mieszkających za granicą.
W ramach akcji planowana jest realizacja konkursu w mediach społecznościowych na rynkach anglojęzycznych. Konkurs ma aktywować w social mediach osoby pochodzenia polskiego, mieszkające za granicą, które mają osobiste pozytywne skojarzenia z Polską (pozytywne wspomnienia związane z podróżami, rodziną, kulinariami i inne podobne) oraz byłyby skłonne podzielić się tymi skojarzeniami w mediach społecznościowych. To ma pozwolić dotrzeć z pozytywnym komunikatem o Polsce do ich przyjaciół, znajomych i sąsiadów – głównie obcokrajowców.
W ten sposób POT chce wywołać zainteresowanie Polską jako krajem,do którego można wyjechać na wypoczynek.
Instytucja do 1 października br. czeka na zgłoszenia i oferty agencji, które zechcą się podjąć przygotowania i realizacji tej akcji. Wybrana w przetargu firma miałaby zidentyfikować grupy docelowe na rynkach anglojęzycznych, stworzyć koncept mechanizmu konkursowego, przygotować i zrealizować konkurs oraz zająć się jego promocją i reklamą w mediach.
Konkurs ma zacząć się w październiku br., a jeśli nie będzie to możliwe – ma ruszyć tak szybko, jak tylko będzie to możliwe. Jego zwycięzca ma zostać wyłoniony najpóźniej do 10 grudnia br.
Budżet kampanii wraz z wynagrodzeniem agencji wynosi 350 tys. zł brutto.
Dołącz do dyskusji: POT planuje akcję promocyjną „Reveal Poland to your friends”