POT planuje kampanię promującą w Izraelu atrakcje turystyczne Polski
Polska Organizacja Turystyczna wykorzystując jubileusz 70. rocznicy powstania państwa Izrael chce zrealizować w tamtejszych mediach kampanię promocyjną. Zaplanowano ją na czerwiec tego roku.
Głównym celem tej kampanii jest promocja Polski jako miejsca atrakcyjnego i przyjaznego dla turystów z rynku izraelskiego. Na potrzeby kampanii Polska Organizacja Turystyczna przygotuje spoty promujące walory turystyczne Polski, wybrane atrakcje i polską kulturę. Działania reklamowe mają być prowadzone w wysokozasięgowych stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych w Izraelu.
Kampania zostanie przeprowadzona w czerwcu, w języku hebrajskim i potrwa 7-10 dni. Aktualnie POT zbiera z rynku informacje dotyczące ewentualnych kosztów takiej kampanii.
Zapytanie szacunkowe kieruje do firm, które miałyby zająć się zakupem czasu antenowego pod emisję spotów 15- i 30-sekundowych w 3-5 stacjach telewizyjnych (pożądana liczba emisji to 150-250, przynajmniej 50 proc. emisji powinna odbywać się w prime time) oraz zakup powierzchni reklamowych w wysokozasięgowych serwisach internetowych (np. Haaretz, Globes, Jerusalem Post, The Times of Israel, Israel Ayom, Maariv) oraz mediach społecznościowych (Youtube, Facebook).
Polska Organizacja Turystyczna nie podaje na obecnym etapie budżetu zaplanowanych działań.
Dołącz do dyskusji: POT planuje kampanię promującą w Izraelu atrakcje turystyczne Polski