Potrzebna agencja dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Polska Agencja Kosmiczna wybiera w przetargu agencję do kampanii informacyjno-promocyjnej. Będzie z nią pracować do połowy czerwca 2025 roku.
Przetarg dotyczy przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej. Polska Agencja Kosmiczna już na etapie przetargu zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego może zamówić usługę polegającą na zleceniu przygotowania i przeprowadzenia kampanii w social mediach.
Wybrana w tym postępowaniu agencja ma pracować Agencji do połowy czerwca 2025 roku. O wyborze zwycięskiej oferty zdecydują: cena (waga 40 proc.) oraz koncepcja przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej (waga 60 proc.).
Budżet, jaki na zaplanowane działania przeznaczy agencja wynosi 149 850 zł.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja dla Polskiej Agencji Kosmicznej