Poznań szuka agencji do kampanii na obchody 1050-lecia chrztu Polski
Władze Poznania szukają w przetargu agencji, która na ich zlecenie opracuje koncepcję i zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną obchodów 1050-lecia obchodów chrztu Polski. Budżet działań o zasięgu ogólnopolskim wynosi blisko 500 tys. zł.
Jubileusz 1050-lecia chrztu ma być dla miasta okazją do promocji „Bramy Poznania”, której misją jest angażowanie odbiorców samodzielne odkrywanie treści oraz wartości, jakie kryje Ostrów Tumski w kontekście ponad 1000-letniej historii państwa polskiego.
Kampania będzie obejmować prasę, internet, telewizję, radio i media społecznościowe. Wybrana agencja zajmie się kreacją treści, stworzeniem koncepcji filmu reklamowego, opracowaniem strategii zaplanowanych działań oraz planowaniem i zakupem mediów.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Poznania do połowy grudnia br. Dokładny termin realizacji kampanii nie został podany. Jej budżet wynosi 492 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Poznań szuka agencji do kampanii na obchody 1050-lecia chrztu Polski