SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poznań szuka agencji do kampanii na obchody 1050-lecia chrztu Polski

Władze Poznania szukają w przetargu agencji, która na ich zlecenie opracuje koncepcję i zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną obchodów 1050-lecia obchodów chrztu Polski. Budżet działań o zasięgu ogólnopolskim wynosi blisko 500 tys. zł.

 

Jubileusz 1050-lecia chrztu ma być dla miasta okazją do promocji „Bramy Poznania”, której misją jest angażowanie odbiorców samodzielne odkrywanie treści oraz wartości, jakie kryje Ostrów Tumski w kontekście ponad 1000-letniej historii państwa polskiego.

Kampania będzie obejmować prasę, internet, telewizję, radio i media społecznościowe. Wybrana agencja zajmie się kreacją treści, stworzeniem koncepcji filmu reklamowego, opracowaniem strategii zaplanowanych działań oraz planowaniem i zakupem mediów.

Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Poznania do połowy grudnia br. Dokładny termin realizacji kampanii nie został podany. Jej budżet wynosi 492 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Poznań szuka agencji do kampanii na obchody 1050-lecia chrztu Polski

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
Skromny budżet.
odpowiedź