SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Premier League rezygnuje ze sponsora tytularnego

Kluby z angielskiej ligi piłkarskiej Premier League z własnej woli zdecydowały, że od sezonu 2016/2017 nie będą mieć sponsora tytularnego. To nowa strategia marketingowa rozgrywek.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Obecnie tytularnym sponsorem Premier League jest firma Barclays, począwszy od 2004 roku. Przyszły sezon piłkarski, 2015/2016, będzie ostatnim etapem tej współpracy.

Nowa strategia marketingowa zakłada, że od sezonu 2016/2017 oficjalną nazwą ligi będzie po prostu Premier League, bez nazwy sponsora. Ma to poprawić rozpoznawalność ligi i zapewnić lepszą komunikację z widzami na całym świecie.

Przedstawiciele Premier League tłumaczą tym, że chcą pójść wzorem znanych lig amerykańskich, np. koszykarskiej NBA, hokejowej NHL czy NFL w futbolu amerykańskim.

Dołącz do dyskusji: Premier League rezygnuje ze sponsora tytularnego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl