Producent Cisowianki z kampanią o regionie Nałęczowa
Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której podkreśla, jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi.
W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego, które przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich. Wszystko to przy dźwiękach muzyki z filmu „Rodzina Połanieckich” Wojciecha Kilara w wykonaniu Grzegorza Niemczuka. Nie jest to przypadkowy wybór. Henryk Sienkiewicz tworzył historię rodziny Stanisława Połanieckiego właśnie w Nałęczowie.
Nałęczów Zdrój z nową kampanią
- Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W naszej ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska - wyjaśnia Dorota Weka, dyrektor kreatywna z Nałęczów Zdrój.
Nowe spoty reklamowe można oglądać do końca kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Kampania ma również odsłonę w prasie oraz na kilku tysiącach nośników outdoorowych w całej Polsce. W maju kampania będzie realizowana w wybranych sieciach handlowych.
Kreacja i produkcja spotu powstały w wewnętrznym studiu graficznym spółki Nałęczów Zdrój. Zakup mediów również zrealizowany został bezpośrednio przez dział marketingu i PR spółki.
Dołącz do dyskusji: Producent Cisowianki z kampanią o regionie Nałęczowa