„Projekt Lady 4” stracił widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera. 15,84 mln zł z reklam
Reality-show „Projekt Lady 4” oglądało średnio 1,29 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę programu pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji produkcji nadal był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 15,84 mln zł.
Czwarty sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 20 maja do 5 sierpnia br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków programu wyniosła 1,29 mln osób, co przełożyło się na 10,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 8 lipca, który zgromadził 1,43 mln widzów.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” stracił 270 tys. widzów. Pokazywany wówczas trzeci sezon produkcji (również w tym samym paśmie) śledziło średnio 1,56 mln osób, co przekładało się na 12,25 proc. udziału w 4+, 16,42 proc. w 16-49 oraz 14,30 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania reality-show nadal zajmował pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem był Polsat z udziałem na poziomie 9,95 proc. Trzecia była TVP2 (8,42 proc.), a czwarta - Jedynka (8,09 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku (przegrywając z Polsatem).
Wpływy reklamowe z 4. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 15,84 mln zł. Dla porównania, 3. seria z reklam, licząca tyle samo odcinków, przyniosła 14,09 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.
Zdjęcia do „Projekt lady 4” odbywały się w pałacu w Rozalinie - w tym samym miejscu, w którym kręcona była trzecia odsłona projektu. Dwie pierwsze edycje nagrywano w pałacu w Radziejowicach.
W czwartej edycji programu zwyciężyła Liubov Miruk
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 4” stracił widzów, ale TVN utrzymał pozycję lidera. 15,84 mln zł z reklam