Promocyjny dostęp do Canal+ po zakupie wina stołowego
Pod koniec października ruszyła akcja promocyjna producenta win stołowych Fresco. Za paragon można otrzymać voucher z miesięcznym dostępem do pakietu Canal+ w ramach platformy streamingowej Canal+ online.
Organizatorem akcji „Repertuar Fresco” jest warszawska agencja reklamowa All about, która organizuje promocję na zlecenie Ambra Brands, firmy wchodzącej w skład Grupy Ambra, producenta, dystrybutora i importera win. Informacje o promocji można znaleźć pod adresem internetowym frescopromocja.pl. Za pośrednictwem tej witryny można też wysłać zdjęcie paragonu jako dowód zakupu wina stołowego marki Fresco. Do vouchera uprawnia zakupienie butelki o pojemności 0,75 lub 1 litra. Ich koszt to zazwyczaj kilkanaście złotych. Promocja potrwa do 25 stycznia 2022 roku lub do wyczerpania kodów. Organizatorzy konkursu oferują ich 7 tysięcy.
Promocji towarzyszy konkurs
Osoby, które zakupią dwa wina stołowe Fresco mogą wziąć udział w specjalnym konkursie. Nagrodami w nim są voucher na 10 tys. zł za urlop w serwisie wakacje.pl, 24 roczne vouchery na pakiet Canal+ lub 6 e-kart Sodexo o wartości 2 tys. zł. Poza udowodnieniem zakupu win, uczestnicy konkursu muszą odpowiedź na pytanie: „Piłkarskie derby Rzymu? Czy saga o sycylijskim ojcu chrzestnym? Która historia przyprawia o większe ciarki?”. Organizator zastrzega, że zweryfikuje paragony i prześle kod promocyjny w ciągu 48 godzin od zakupu w dniu roboczym.
Zobacz także: Nowe studio Canal+ Sport z hologramem. Szef stacji: Jesteśmy konstrukcją trwałą, rozwijamy się
Uczestnicy muszą podać dane z karty płatniczej
Aby skorzystać z vouchera, konieczne jest podanie danych karty płatniczej w celu aktywacji usługi na stronie Canal+. Karta powinna pozostać podpięta na czas działania promocji. Nowy użytkownik serwisu Canal+ online może wykorzystać maksymalnie 2 vouchery jednocześnie. Użytkownicy posiadający konto w serwisie mogą wykorzystać tylko 1 voucher w danym cyklu rozliczeniowym – każdy kolejny voucher może być dodawany w kolejnych cyklach rozliczeniowych.
Usługę należy anulować w dowolnym momencie przed upływem darmowego okresu dostępu, aby płatność za kolejny miesiąc nie była pobrana automatycznie z karty. W przypadku braku dezaktywacji usługi będzie pobierana opłata 50 zł za każdy kolejny rozpoczęty miesiąc dostępu. Uczestnikowi za każde prawidłowe zgłoszenie do Promocji przysługuje wyłącznie jeden kod promocyjny, niezależnie od ilości zakupionych win stołowych marki Fresco, znajdujących się na zgłoszonym paragonie.
Promocja dla fanów Premier League
Oferta promocyjna dla kupujących wino stołowe nie jest jedyną dotyczącą pakietu Canal+ w Canal+ online. Nadawca reklamuje w internecie ofertę „Wściekła szybka Premier League”. Za 10 zł można przetestować pakiet Canal+ przez miesiąc, w trzech kolejnych miesiącach opłata wynosi 30 zł zamiast standardowych 45 zł. Wszystkie ceny obejmują zgodę na przetwarzanie danych marketingowych. W skład pakietu Canal+ wchodzą filmy, seriale, dokumenty i inne treści na żądanie oraz 18 kanałów linearnych. To Canal+ Premium HD, Canal+ Film, Canal+ Seriale, Canal+ Family, Canal+ Dokument, Canal+ Kuchnia, Canal+ Domo, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 4, Canal+ Sport Now, nSport+, Ale Kino+, Novelas+, Planete+, MiniMini+ i TeleToon+.
Canal+ promuje ofertę streamingową
W ostatnich miesiącach Canal+ intensywnie promuje swoją platformę streamingową. Niedawno zakończyła się promocja dla osób poniżej 26 roku. Mogli zyskać dostęp do pakietu Canal+ na rok za 20 zł miesięcznie. Canal+ musi obecnie rywalizować nie tylko z Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) i sieciami kablowymi, ale także platformami streamingowymi. Do m.in. Netflixa, Playera, Polsat Box Go, Viaplay dołączą w przyszłym roku Disney+, HBO Max i SkyShowtime. Nadawca nie zdradza jakimi dokładnie prawami do wytwórni hollywoodzkich dysponuje w kontekście kanałów linearnych Canal+, wideo na żądanie Canal+ online. W przyszłym roku Canal+ na rzecz Viaplay straci prawa do Premier League.
Rosną przychody Canal+
Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln.
Zobacz także: Platforma Canal+ oferuje abonentom pakiety usług medycznych
Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące kondycji spółki nad Wisłą pochodzą sprzed roku. Wówczas Canal+ miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.
Dołącz do dyskusji: Promocyjny dostęp do Canal+ po zakupie wina stołowego
Budzą się po 2 latach przespanych,jak wszystkie prawa potracili,i zorientowali się że nikt im niedługo nie będzie płacił:)