Provident promuje się jako atrakcyjny pracodawca i szuka doradców klienta
Firma pożyczkowa Provident Polska zaczęła kampanię reklamową, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca oraz szuka doradców klienta do współpracy. Akcję przygotowały firmy marketingowe AdHeads i OMD.
Provident w kampanii deklaruje, że w najbliższym czasie zamierza podjąć współpracę nawet z tysiącem nowych doradców klienta. Reklamy podkreślają zalety współpracy w zespole profesjonalistów oraz wymagane przez firmę umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami i doradzania im w wyborze najlepszych rozwiązań. Informują też, jak można zgłosić się do współpracy z firmą.
Ponadto kampania promuje Providenta jako atrakcyjnego pracodawcę. - Firma trzeci rok z rzędu znalazła się także wśród najlepszych pracodawców wyróżnionych międzynarodowym tytułem Top Employer 2015, który przyznawany jest przedsiębiorstwom szczególnie dbającym o środowisko pracy swoich pracowników - opisuje Aneta Trzcińska, kierownik personalny w Provident Polska.
Akcja reklamowa zaczęła się 7 września i potrwa do końca października. Obejmuje prasę (36 tytułów, ogólnopolskich i lokalnych), radio (rozgłośnie lokalne) oraz internet (serwisy ogólnopolskie i lokalne).
Kreacją reklam zajęła się agencja AdHeads, a zakupem powierzchni reklamowych w prasie - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Provident promuje się jako atrakcyjny pracodawca i szuka doradców klienta