Przemysław Matyjaszczyk dyrektorem sprzedaży w agencji Whites
Przemysław Matyjaszczyk awansował w agencji marketingu internetowego Whites na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży. Pracuje w niej od półtora roku, a wcześniej był związany z SearchLab i Groupe SEB Polska.
Jako dyrektor sprzedaży Przemysław Matyjaszczyk będzie kierował w Whites zespołem account managerów oraz odpowiadał za bezpośrednią współpracę z kluczowymi klientami. - Utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży to naturalny krok w rozwoju agencji. Na tym etapie potrzebujemy sprawnego menadżera, który pokieruje zespołem accountów - wyjaśnia Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca agencji.
Matyjaszczyk pracuje w Whites od listopada 2013 roku, poprzednio pełnił funkcję menedżera ds. sprzedaży. Wcześniej był e-commerce managerem w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w polskich sklepach internetowych takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex. Ponadto kierował agencją marketingu w wyszukiwarkach SearchLab (należącą do Agory).
Z branżą marketingu internetowego jest związany od siedmiu lat. Ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Matyjaszczyk dyrektorem sprzedaży w agencji Whites