SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przepis na życie” pokonuje filmy i seriale konkurencji

Nowy serial TVN “Przepis na życie” ogląda w niedziele średnio 3,06 mln widzów, czyli więcej niż gromadzą w tym czasie konkurencyjne telewizje. Produkcja ma jednak słabsze wyniki niż TVN notowała w tym paśmie rok temu.

“Przepis na życie” nadawany jest w niedziele o 21.25, czyli tuż po show “X Factor”. Udział serialu w grupie 4+ wynosi 20,87 proc., co daje emitującego go stacji pozycję lidera – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Drugie miejsce zajmuje w tym czasie TVP 2, pokazująca filmy fabularne, osiągając udział na poziomie 17,77 proc. Trzecia jest TVP 1 (też filmy; 17,43 proc.), a czwarty  - Polsat (“Kości”; 14,79 proc.). 

W grupie komercyjnej, czyli wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat, udział “Przepisu” jest nieco wyższy i wynosi 22,99 proc. Drugie miejsce tutaj także zajmuje TVP 2 (19,84 proc. udziału), ale trzeci jest Polsat (17,48 proc.).

W analogicznym okresie ub.r. widownia TVN w paśmie emisji serialu była wyższa. Kanał śledziło bowiem 4,29 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 27,85 proc. i 23,89 proc. W tym czasie trwały jeszcze wydania “Tańca z gwiazdami”, który był programem z dłuższymi odcinkami niż emitowany obecnie w jego paśmie “X Factor”.

Z danych telemetrycznych wynika, że “Przepis” śledzą głównie kobiety, widzowie po 25. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Przepis na życie” to obyczajowa opowieść o trzydziestoparoletniej Ance, której świat załamał się w ciągu jednego dnia – straciła pracę, a jej mąż odszedł do innej. Sens życia na nowo bohaterka odnajduje w swojej pasji - gotowaniu. W serialu grają m.in. Magdalena Kumorek, Piotr Adamczyk, Borys Szyc, Edyta Olszówka i Maja Ostaszewska, a autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska.


Widownia “Przepisu na życie” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-03-20112 932 81620,05%22,55%
13-03-20112 836 42819,96%21,46%
20-03-20113 408 81423,52%24,66%
27-03-20113 053 92920,01%23,20%
Średnia3 057 44420,87%22,99%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Przepis na życie3 057 44420,87%22,99%
TVP 22 600 07317,77%19,84%
TVP 12 549 53317,43%13,79%
Polsat2 162 78714,79%17,48%

 


Profil widowni produkcji

ProfilTVNADH %AFF
PłećMężczyźni34,88%72
Kobiety65,12%126
Wiek 4-91,95%33
 10-154,10%60
16 - 193,24%58
20 - 244,29%55
25 - 2910,82%122
30 - 349,58%116
35 - 398,76%119
40 - 4410,31%161
45 - 496,74%98
50 - 549,22%115
55 - 5910,62%137
60+20,37%101
Wlk. miastaWieś26,04%67
< 50 tys.25,70%107
50-100 tys.12,31%143
100-200 tys.10,17%126
> 200 tys.25,77%128
ZawódTop management13,52%156
Pracownicy średniego szczebla23,14%154
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,73%94
Emeryci26,34%103
Inni18,28%60
WykształceniePodstawowe36,92%82
Średnie37,61%127
Wyższe19,42%155
Inne6,06%48


 

Dołącz do dyskusji: “Przepis na życie” pokonuje filmy i seriale konkurencji

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
p
Właśnie obejrzałam najnowszy odcinek. Ten serial to jeden wielki product placement.
odpowiedź
User
ida
jak każda filmowa produkcja TVN.

Może to taki bonus? Jak siada fabuła, to zawsze można sobie urządzić quiz, kto zapamięta więcej reklamowanych marek ;)

odpowiedź
User
ala
baaaardzo fajny film.
odpowiedź