SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przestrzeń wygrywa kolejny przetarg PepsiCo

W ramach wygranego przetargu agencja Przestrzeń obsługuje markę napoju energetycznego Rockstar, należącą do PepsiCo.

Agencja Przestrzeń odpowiadać będzie za całościową obsługę marki w digitalu w 2021 roku.

Punktem wyjścia prac będzie globalna idea marki, którą Przestrzeń dostosuje do polskiego rynku przygotowując materiały do wszystkich punktów styku, w tym nowy sposób i język komunikacji marki w mediach społecznościowych.

Rockstar to kolejna marka z portfolio Pepsico obsługiwana przez Przestrzeń. Do tej pory Agencja realizowała m.in. kampanie na rynki europejskie dla marek Lay’s i Lay’s MAXX.

Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku.

Koncern PepisCo w ubiegłym roku przejął za 3,85 mld dolarów producenta napojów energetycznych Rockstar Energy Beverages.

Dołącz do dyskusji: Przestrzeń wygrywa kolejny przetarg PepsiCo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl