Przychody reklamowe Zumi.pl wzrosły o 52 proc. a Sympatia.pl o 38proc.
Przychody reklamowe internetowego serwisu Zumi.pl wzrosły w III kw.o 52% r/r a serwisu randkowego Sympatia.pl o 38% r/r, poinformowałczłonek zarządu grupy TVN i szef operacji online Łukasz Wejchert wewtorek.
"Grupa Onet utrzymała w III kw. wysokość swoich przychodówpomimo kurczącego się rynku" - powiedział Wejchert natelekonferencji. Przychody grupy TVN z segmentu online w III kw.wyniosły 45 mln zł wobec 47 mln zł przed rokiem. W pierwszychdziewięciu miesiącach 2009 r. utrzymały się na poziomie zanalogicznego okresu ubiegłego roku i wyniosły 142 mln zł.Przychody Zumi.pl wyniosły w III kw. ok. 6 mln zł a w I-III kw. ok.17 mln zł.
Onet ocenia, że jego udział w reklamie online display wynosi ok.30%.
"Mamy mocny pipeline nowych projektów nad którymi będziemyintensywnie pracować w IV kwartale. W tej chwili nie mogę o nichpowiedzieć więcej" - dodał Wejchert. W uruchamianiu nowychprojektów ma pomóc niedawno otworzona nowa serwerownia Onetu.Podstawą przyszłego rozwoju ma być wideo online.
Narastająco w I-III kw. 2009 roku grupa TVN miała 178,16 mln złzysku netto wobec 276,04 mln zł zysku rok wcześniej, przyprzychodach odpowiednio 1443,01 mln zł wobec 1305,01 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Przychody reklamowe Zumi.pl wzrosły o 52 proc. a Sympatia.pl o 38proc.