Przygodożercy - kampania wirusowa Nudle Knorr
Wystartował teaser nowej akcji promocyjnej marki Nudle Knorr. Na krążących w sieci zdjęciach billboardy Knorra pojawiły się w najbardziej atrakcyjnych reklamowo miejscach w Polsce.
Pierwsze elementy kampanii Przygodożercy można znaleźć na stronie knorrnudle.pl oraz na wielu portalach agregujących wideo i zdjęcia. Na wizualizacjach widzimy, że reklamy Knorra pojawiły się w centrum Warszawy, Krakowa, Poznania i Wrocławia. Projekt jest początkiem większego multimedialnego przedsięwzięcia, jakie planuje Knorr.
- Jest to element naszej kampanii wirusowej. Zdjęcia mają wywołać zdziwienie. Prawdopodobnie część osób, która je zobaczy i skonfrontuje ze stanem rzeczywistym, silniej zapamięta kampanię - mówi nam Arek Urban z agencji Hint Intermedia, odpowiedzialnej za kampanię.
Koncepcję akcji oraz jej realizację przygotowała agencja Hint Intermedia na zlecenie Unilever Polska. Za komunikację z mediami odpowiada agencja PR Feedback/Hill&Knowlton, a za zakup mediów dom mediowy PHD.
Kolejne odsłony akcji Przygodożercy pojawią się w maju i w czerwcu. Rozpoczęcie działań promocyjnych zaplanowano na 12 maja.
Dołącz do dyskusji: Przygodożercy - kampania wirusowa Nudle Knorr