"Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"
Czerwiec 2006: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w czerwcu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 367 711 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 11 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Wydawnictwo
Bauer) - 332 059 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer
Polska) - 227 110 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) -
187 242 egz.
czerwiec | ||||
ZKDP | 2007 | 2006 | ||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 589016 | 367711 | 652092 | 413450 |
Tina | 502680 | 332059 | 592468 | 378015 |
Pani Domu | 476615 | 227110 | 677861 | 335012 |
Naj | 422857 | 187242 | 577962 | 330719 |
2007 | ||||
czerwiec | maj | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 589016 | 367711 | 499817 | 285280 |
Tina | 502680 | 332059 | 541975 | 353444 |
Pani Domu | 476615 | 227110 | 486952 | 236988 |
Naj | 422857 | 187242 | 461696 | 201092 |
Dołącz do dyskusji: "Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"