SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"

Czerwiec 2006: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w czerwcu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 367 711 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 11 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - 332 059 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 227 110 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 187 242 egz.

czerwiec
ZKDP 2007 2006

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 589016 367711 652092 413450
Tina 502680 332059 592468 378015
Pani Domu 476615 227110 677861 335012
Naj 422857 187242 577962 330719


2007

czerwiec maj

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 589016 367711 499817 285280
Tina 502680 332059 541975 353444
Pani Domu 476615 227110 486952 236988
Naj 422857 187242 461696 201092

Dołącz do dyskusji: "Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl