"Przyjemność jest blisko" w nowym spocie Okocimia (wideo)
W telewizji rusza wizerunkowy etap kampanii reklamowej piwa Okocim. Akcja przebiega pod hasłem "Przyjemność jest blisko".
Wizerunkową odsłonę kampanii piwa Okocim łączy z jej poprzednim etapem kreacja oparta na atmosferze baru i postaci pianisty. W nowym spocie opowiada on historię mężczyzny, który podczas podróży po świecie czerpał przyjemności dużych i małych rzeczy, ale dopiero po powrocie w gronie przyjaciół odkrywa pełnię doznań: smak Okocimia.- Kreacja kampanii podkreśla relaksujący nastrój i smakowanie piwa, żeby pokazać, że nasza marka jest nieodłączną częścią wyjątkowych męskich przyjemności - opisuje Aldona Szczerba, marketing manager w Carlsberg Polska.
Akcja pod hasłem "Przyjemność jest blisko" obejmuje zarówno w stacje ogólnopolskie (TVN, Polsat, TVN7, TV4), jak i tematyczne (TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: "Przyjemność jest blisko" w nowym spocie Okocimia (wideo)