SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pszczółki mają" w wiosennej kampanii Promenady

Pod hasłem "Pszczółki mają" ruszyła wiosenna kampania reklamowaPromenady. Akcja jest utrzymana w bajkowej konwencji.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa warszawskiego centrumhandlowego Promenada jest utrzymana w bajkowej konwencji. Nawiązujedo niej zarówno hasło "Pszczółki mają, jak i warstwa graficznaprzekazu. Kampania zachęca do robienia wiosennych zakupów w tymcentrum.

promenada


Akcja przez cały kwiecień będzie prowadzona na nośnikachoutdoorowych w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Paralotna, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyEasymedia.

Dołącz do dyskusji: "Pszczółki mają" w wiosennej kampanii Promenady

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl