Dawid Kubacki będzie reklamował transmisje z konkursów skoków narciarskich w TVN Grupie Discovery
Skoczek narciarski Dawid Kubacki został ambasadorem TVN, Eurosportu i Playera w zakresie relacji z zawodów w skokach. W nadchodzącym sezonie będą one pokazywane nie tylko w Eurosporcie, lecz także głównym TVN.
Współpraca TVN Grupy Discovery z Dawidem Kubackim obejmuje działania w zakresie redakcyjnym, marketingowym i digitalowym. Kubacki został twarzą kampanii reklamowej promującej transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich w kanałach i na platformach internetowych nadawcy.
Ponadto na nartach zawodnika widoczny będzie logotyp Eurosportu.
- Dawid jest jednym z najlepszych skoczków narciarskich na świecie. Dzięki znakomitym wynikom sportowym jest też bardzo rozpoznawalny i dlatego bardzo się cieszymy, że zdecydował się na rozszerzenie współpracy z naszą grupą. Wszystkim nam zależy na promocji skoków narciarskich, najpopularniejszej dyscypliny zimowej w Polsce i jestem przekonana, że wspólnie zachęcimy jeszcze więcej osób do śledzenia tego pasjonującego sportu w TVN, Eurosporcie i serwisie player.pl - podkreśliła Dorota Żurkowska, członek zarządu TVN Grupa Discovery oraz dyrektor Eurosportu w Polsce.
- Od dwóch lat związany jestem zawodowo ze stacją Eurosport. Teraz nasza współpraca wskakuje na wyższy poziom - dodaje Dawid Kubacki.
TVN pokaże Puchar Świata w skokach narciarskich
W pierwszej połowie października Discovery ogłosiło, że przedłużyło do końca sezonu 2025/26 umowę dotyczącą transmisji m.in. z Pucharu Świata w skokach i innych dyscyplinach narciarskich. Nadawca nie udzielił sublicencji Telewizji Polskiej do pokazywania zawodów w kanale otwartym, będzie transmitował konkursy w głównym TVN, Eurosporcie 1 oraz w Playerze.
Umowa przedłużona przez Discovery Sports i pośredniczącą w sprzedaży praw firmę Infront obejmuje transmisje Pucharu Świata kobiet i mężczyzn w skokach narciarskich, narciarstwie alpejskim, biegach narciarskich, kombinacji norweskiej, snowboardzie, narciarstwie dowolnym, a także mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym i alpejskim oraz zawodów ISU w łyżwiarstwie oraz biathlonowego World Team Challenge i letniego Grand Prix w skokach narciarskich.
TVN Grupa Discovery w różnych kanałach będzie nadawać również szereg programów specjalnych poświęconych skokom, m.in. w TVN i TTV. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ramowka-tvn-ttv-eurosport-puchar-swiata-skoki-narciarskie-brak-relacji-tvp
W TVN studio przy transmisjach z Pucharu Świata w skokach narciarskich będą prowadzili Sebastian Szczęsny, który przechodzi z Telewizji Polskiej, oraz Damian Michałowski, związany z Radiem ZET i „Dzień dobry TVN”.
Natomiast jako reporter konkursy będzie relacjonował Krzysztof Skórzyński, który pożegnał się z „Faktami” i TVN24 w połowie października (wcześniej był przez kilka tygodni zawieszony), po tym jak wyciekły maile wymieniane przez niego z szefem kancelarii premiera Michałem Dworczykiem.
Dołącz do dyskusji: Dawid Kubacki będzie reklamował transmisje z konkursów skoków narciarskich w TVN Grupie Discovery