SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Puls Biznesu” i „Super Express”: wpływy z reklam jedną trzecią w górę (Top10)

Po dziesięciu miesiącach br. „Puls Biznesu” i „Super Express” odnotowały wśród dzienników najwyższy wzrost reklam. Zarobiły na reklamach ponad jedną trzecią więcej niż rok wcześniej – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe lidera rankingu, czyli „Gazety Wyborczej” zwiększyły się tylko o 1 proc.

W okresie od stycznia do października br. dzienniki zarobiły na reklamach 1,51 mld zł. Było to 14,8 proc. więcej niż w tym samym okresie 2021 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych netto, bez rabatów Kantar Media).

Ranking otwiera „Gazeta Wyborcza” z przychodami w wysokości 150,8 mln zł – zaledwie 1 proc. większymi w skali roku.

Pozycja wicelidera należy do „Rzeczpospolitej”, która w omawianym okresie zarobiła na reklamach 113,6 mln zł – 13,3 proc. więcej.

Podium zamyka „Dziennik Gazeta Prawna”, w którym reklamodawcy wydali 100,6 mln zł, zwiększając budżety w skali roku o 14,7 proc. Kolejny w zestawieniu „Super Express” zwiększył przychody z reklam o 30 proc., do 95,4 mln zł.

Wpływy reklamowe „Faktu” wzrosły o 0,4 proc. (do 56,2 mln zł), „Pulsu Biznesu” – o 30 proc. (do 44,7 mln zł), „Dziennika Zachodniego” – o 15,8 proc. (do 42,3 mln zł).

„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła na reklamach 39,9 mln zł (+47 proc.), „Gazeta Pomorska” – 34,2 mln zł (+24,4 proc.), a „Głos Wielkopolski” – 33,1 mln zł (+8,1 proc.). 

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” i „Super Express”: wpływy z reklam jedną trzecią w górę (Top10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Tylko przez ile te wyniki trzeba podzielić, by zrównoważyć rabaty?
odpowiedź
User
Sport
Mówiąc po sportowemu obróć tabele GW na czele
odpowiedź