Punkty sprzedaży Cyfry+ w sieci cyfrowych ekranów
Canal+ Cyfrowy, operator platformy Cyfra+, wyposażył 188 swoich punktów dystrybucyjnych w system digital signage. Centralnie i zdalnie zarządzaną sieć cyfrowych ekranów wdrożył Narrowcasting, dywizja firmy KCSP na bazie rozwiązań, które dostarczył specjalizowany dystrybutor IT, Veracomp SA.
300 ekranów LCD w punktach sprzedaży Cyfry+ na terenie całej Polski zostało połączonych w jedną multimedialną sieć. Dzięki digital signage równocześnie na wszystkich, lub podzielonych na grupy (np. według regionów) nośnikach wyświetlane są dowolne, błyskawicznie edytowane przez internet multimedialne treści. Każdy z wyświetlaczy, podzielony jest na kilka stref i prezentuje materiały wideo, banner oraz najnowsze informacje na przewijającym się pasku tekstu.
Treść do cyfrowych ekranów jest dostarczana i zarządzana przez Canal+ Cyfrowy. Obok materiałów przygotowanych specjalnie na potrzeby systemu digital signage (animacje Flash, HTML, zdjęcia JPG, tekst, czy streaming plików wideo), wyświetlane są także reklamy z ogólnopolskich kampanii oraz informacje o bieżących promocjach. W pierwszym etapie system wprowadzono do 188 najchętniej odwiedzanych i najbardziej reprezentatywnych punktów dystrybucyjnych, w drugiej kolejności Canal+ Cyfrowy planuje zainstalowanie digital signage w kolejnych 122 lokalizacjach.
- Gdy klient przychodzi do punktu sprzedaży, mamy tylko kilkanaście sekund by przykuć jego uwagę. Digital signage pozwala w tych kilkunastu sekundach zawrzeć jak najwięcej dynamicznych, zawsze aktualnych i interesujących treści - tłumaczy Krzysztof Miodek, koordynator ds. trade marketingu Canal+ Cyfrowy. - Opisywane wdrożenie digital signage, to nie koniec inwestycji w najnowsze technologie audiowizualne. Chcemy rozbudowywać system w kierunku jeszcze większej atrakcyjności przekazu i interaktywności Cyfry+, by nasz aktualny lub przyszły abonent spędził z nami jak najwięcej czasu, czuł się komfortowo i był jak najlepiej poinformowany - dodaje.
Digital signage to technologia do centralnego i zdalnego zarządzania siecią cyfrowych ekranów. Za ich pomocą można rozpowszechniać równocześnie treści promocyjne, rozrywkowe, czy informacyjne, by skuteczniej przykuć uwagę klientów.
Dołącz do dyskusji: Punkty sprzedaży Cyfry+ w sieci cyfrowych ekranów