PZPN bez managera ds. sponsoringu
Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pożegnał się manager ds. sponsoringu, Paweł Łakomski. Funkcję tę pełnił od wiosny ub.r.
Paweł Łakomski do PZPN dołączył w kwietniu ub.r. obejmując stanowisko managera ds. sponsoringu. P_rzez ten czas zrealizował kilka projektów i uczestniczył w zawarciu kilku umów sponsorskich, m.in. z takimi markami, jak Staropolanka, TCL, Toyota Carolina Car Company oraz Lancerto.
⚽️✅ Dziękuje za wszystkie miłe słowa w temacie stylówki selekcjonera reprezentacji Polski, @ProbierzMichal. Cieszy to tym bardziej, że był to ostatni projekt, który zrealizowałem dla @pzpn_pl .
Za kilka dni współpraca z PZPN dobiegnie końca.
To był kapitalny czas, pełen nauki… pic.twitter.com/qTPTMI99XQ— Paweł Łakomski (@pawelakomski) June 17, 2024
Przed dołączeniem do PZPN, Paweł Łakomski pracował w Polskim Związku Koszykówki - przez 3 lata był tam rzecznikiem prasowym reprezentacji Polski. Równolegle pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji i PR w Polskiej Lidze Koszykówki.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej był PR&social media managerem w Energy Events oraz PR managerem w Asseco Gdynia.
Dołącz do dyskusji: PZPN bez managera ds. sponsoringu